tisdag, december 19, 2006

Konsten att vinna ett val

"Många bor en bit från arbetet och affären. För dem är bilen inte ett val, utan en nödvändighet. Moderaterna vill därför minska kostnaden för bilkörning genom att sänka både bensinskatten och dieselskatten och höja reseavdraget"

e24.se:Efter nyår höjs energiskatterna på bensin igen. Trots att moderater och kristdemokrater lovade att sänka dem i valrörelsen
"Efter sommarens rekordpriser på 12:89 per liter, genomförde MRF en namninsamling för sänkta energiskatter. 1,3 miljoner svenskar skrev på listorna som lämnades in till finansdepartementet den 12 september. Bland de sista att skriva på var blivande kommun- och finansmarknadsministern Mats Odell."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahaha

Kan man annat än gapflabba?

Anonym sa...

Björnfot, VAR ÄÄÄÄÄR DU? Vi vill så gärna ha kommentarer om din älskade regering! :)

Anonym sa...

Det där kallar jag HUMOR!!

Och om någon anonym vill ha det till att jag är elak så kan jag tala om att jag fick min önskejulklapp; digitalkamera!

God fortsättning,Knapsu!

Anonym sa...

Den enda slutsatsen jag kan komma fram till när det gäller detta ämne är att INGEN TUTADE!!!!!?????