onsdag, augusti 06, 2008

Diggiloo på Cape East

Så var det dags för Diggiloo-tåget att besöka Haparanda och landets östligaste fastlandspunkt med en show som tydligen fått väldigt bra recensioner i pressen. Att energiknippen som Nanne Grönvall och Linda Bengtzing skulle leverera var ju väntat men Måns Zelmerlöw var bättre än jag förväntat mig, speciellt hans Gilbert Becaud(?) tolkning renderade i långa applåder.
Den allra största överraskningen för mig blev dock Molly Sandén, blott 16 år och ett fullfjädrat proffs.
Sedan att Thomas Petersson med en toalettsits runt halsen gjorde en klockren Alexander Bard gjorde ju inte kvällen sämre precis.

Sammantaget en jäkligt bra och underhållande show!

Blogger vill inte föra över bilder just nu men det är väl lika bra eftersom jag endast fotat med mobilen och det blev inget vidare bra bilder

Uppdatering: Diggiloo:s videodagbok från Haparanda

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Marge_II sa...

För mig har Måns Zelmerlöw varit i princip okänd men hans "Sommar" i P1 var en positiv överraskning.

Nu måste jag kanske t o m lyssna på hans musik ;-)

Knapsu sa...

Som sagt, han var inte tokig alls!