torsdag, oktober 02, 2008

Säg det med musik

När det här inlägget publiceras så är jag......


8 kommentarer:

Anonym sa...

Going where the water tastes like wine... stay drunk all the time.
???



;)



Annars gllar jag koreografin hos blåssektionen! :))

Anonym sa...

Var var var ????? Take me there!!!

Marge_II sa...

Hoppas du får trevligt!

:-)

Anonym sa...

"where I never been before" Hmm, har han åkt på alzheimers också!!!

Knapsu sa...

Ähh...ni tar det ju för bokstavligt, hade jag tänkt på det så kanske det passat bättre med...med...mmmm "North to Alaska" kanske.
"Going up the country" skulle ni ju nöjt er med! Upp, norrut!

Anonym sa...

izac: Koreografin ja, dom hade nog tagit ett bloss innan!

Kråks."where I never been before"
Faktiskt så var jag på ett ställe jag aldrig varit på förr, en viss lägenhet.

Anonym sa...

Du får ursäkta oss för att vi "gamade" på ditt inlägg, men du gav så många öppningar att det var svårt att låta bli! :)

Anonym sa...

Hä ba å gama på !