söndag, november 30, 2008

För nit och redighet.......

Bara 27 år kvar till fabriksrekordet!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Då gäller det att komma i tid, resten av "tiden", så att säga... ;)

Anonym sa...

Grattis! Eller??

Själv skulle jag ha passerat 34 om jobbet hade funnits kvar.

Anonym sa...

Gärna pension men först en rejäl medalj... eller hur var det nu?

Anonym sa...

JAG vill ha MEDALJ!!!
Nej för tusan... hellre då en kram av chefens söta fru... ;)

Anonym sa...

Och i bladet finns han också. På bild!

Anonym sa...

iZac: Eftersom jag alltid varit på plats i god tid så kanske jag får räkna ihop alla minuter och korta av tiden med nåt år?

Bert: Jotack!

///MS: Med dagens pensionssystem så blir det kanske tvärtom, en rejäl medalj men inte så mycket pension!

Gubben: Jag har en kvinnlig VD och en kram av hennes make traktar jag iinte direkt efter. :-)

Bert: Ja, nu går man visst inte säker i Luleå heller!

Anonym sa...

Tur man inte var där och störde bildens komposition! Ska visst få reda på vad klockan är nästa tisdag i stället!

Anonym sa...

......och mediakändis på köpet ...

Knapsu sa...

Men i år har du inte sett mig i TV!