onsdag, januari 28, 2009

Bara för att...

Har du som bloggar problem med att Youtube-klippen är i fel storlek på din blogg? Då kan jag meddela att det går alldeles utmärkt att ändra storleken genom att redigera koden du klistrat in. Jag gjorde det i förra inlägget eftersom två av klippen inkräktade på högerspalten.Men det där kunde ni väl redan.
Den egentliga anledningen till detta inlägg är att slå ett rekord. Detta inlägg blir det 24:e denna månad och så många har jag aldrig förr lyckats få ihop under en månad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Även Stefan Tornberg har fått upp ångan. Nya inlägg kommer som "löss ur en pälsärm". Eller kanske kappa passar bättre än päls? En kappa som nu ska vändas efter hur den nya vinden blåser i regionfrågan.

Hursomhelst, det är budbärarna som nu hängs när budskapet inte passar herr Tornberg. Det är NSD, Kuriren och Nordnytt som det nu är väldigt mycket fel på.

Man tager sig för pannan.

/Meikäläinen

Anonym sa...

89 stycken inlägg under januari... men då spammar jag min blogg rätt mycket... och frugan hade väl tre eller fyra egna inlägg...

Knapsu sa...

Anonym: Det är bara att fortsätta att nöta på med bra "tuggmotstånd" åt herrar riksdagsmän!

iZac: Och jag har så jäkla långt mellan hjärnan och tangentbordet, om man säger så!