tisdag, april 14, 2009

Listat

The Ramones, Deep Puple, Sator, The Hives, Guns N`Roses, Van Halen, George Thorogood, Eddie Cochran, Stray Cats, The Kinks, The Animals, The Who mm..mm.......Jag har snickrat ihop en lista på Spotify med en salig blandning. Suveränt det här Spotify, det mesta finns ju att finna.

Laila Kinnunen vet jag inte om hon finns att finna på Spotify men på Youtube snubblade jag på henne när jag sökte på annat. Så som en liten motvikt till senaste tidens "pansarrock" här på bloggen så kör vi lite sån där hemsk kommunistmusik med Laila:



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Emma sa...

Kikade in här lite jag :)

Anonym sa...

Ja, hon är verkligen en motvikt...

Knapsu sa...

Emma: Välkommen, och kika på.

Gubben: Kanske kommer flera liknande... eller kanske inte?