onsdag, maj 27, 2009

Googlat

Har ni provat googla på "Google"? Många träffar blir det. närmare bestämt 2 670 000 000.

Lite färre, 15200 träffar blir det om man googlar på "Knapsu"

Ungefär 561 träffar fick jag på Google bildsökning och "Knapsu" Av de 20 första träffarna var 7 stycken bilder från denna blogg. Bland de andra resultaten hittade jag denna snygga keps:


Kanske skulle passa mig?

Förresten undrar hur många webbsidor det finns egentligen? Eller de finns ju inte egentligen.........

Nog dags att gå ner och börja elda bastu nu!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg keps, jag ska inte tala om vad som står på min keps. Stiga upp kl.4 på morgonen för att fota en båt.

Keep on blogging

/nörden

Knapsu sa...

Men snygga bilder fick du!

Bert sa...

Du får öppna kepsbutik på nätet. Vilka arbetstillfällen du skulle skapa! ;)