torsdag, juni 25, 2009

Samling vid pumparna!

7-Eleven har flyttat in hos det dygnetruntöppna Shell och det firas med olika erbjudanden under veckan. Det bästa erbjudandet ges på fredag vid lunchtid:

Gissa om det blir köer!
Kanske man stiger upp vid fem-tiden imorgon, åker iväg och parkerar vid en av bensinpumparna, låser bilen för att sedan återkomma sju minuter i elva?


Skulle inte tro det!


Det verkar också som att pumparna på Asplövens sportbar kan komma att användas redan i helg.
Inte en dag för tidigt i så fall.
Även om jag, som det verkar, missar premiären så är min målsättning att jag åtminstone ett par gånger i sommar skall sponsra Asplöven!

Förresten så kanske man får se på saken med nya ögon om man stöter på några knallpackade individer längs stadens gator i fortsättningen.

De kanske just har gjort en stor gärning för idrotten?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

iZac sa...

Det skulle vara "tanka gratis" även på premiären för sportsbaren! :)

Att man då skulle bli tankad...

Men allvarligt så har jag i och frugan just funderat när denna bra ska öppna... och Knapsu har svaret! :))

Knapsu sa...

Det var en liten obekräftad fågel som kvittrade i mitt öra och så tycker jag att det känns som att det är dags nu!
Men säker är jag inte!

Halva stan skulle nog bli fulltankade misstänker jag.
:-D

Anonym sa...

Det blev Svenskt rekord i bränsleförsäljning per timme. På shell 7 eleven vill säga.

Anonym sa...

Jepp! Happis utmärker sig i alla lägen!