torsdag, februari 18, 2010

Säsongens match i Arena Polarica

Säsongens bästa match fick man bevittna i onsdags när Asplöven mötte Kiruna. Säsongens bästa publiksiffra och en härlig stämmning, inte minst tack vare tillresta Kirunasupportrar. Två heltaggade lag som verkligen bjöd upp till kamp, och så bra som Kiruna spelade denna kväll har jag aldrig förr skådat något annat lag göra i denna hall.
Men vad hjäpte det mot ett supereffektivt Asplöven?

Läs Jimmy Stålnackes blogg i NSD om matchen.

Målen, och kolla speciellt in 4-1 målet: Despotovic-Pegoraro-Oikarinen!


För att dra upp besöksstatistiken här på bloggen så redovisar jag även mitt senaste inköp och vårvinterns modeplagg:



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

///MS sa...

Jo, Kiruna dominerade 1:a perioden och Asplöven hade ren tur att resultatet inte var 5 mål tir Kiruna medan de fick utdelning på m.e.m. de två chanser de hade. 2:a var jämn men med övertag Asplöven och återigen fick Asplöven bättre utdelning! Tredje periodens matchbild var nästan som den första - Mogemark räddade poängen till Asplöven! Roligt med en egen talang i laget!

Jag stog vid ingången till Cafeét!

Anonym sa...

Om inte den outfitten skapar bloggvälvning så vet jag inte vad du ska ta till :)

Knapsu sa...

///MS: Vi har nog lika matchanalys!

Gubben: Lite ärtiga bilder, kanske?
;-)

Fredrik sa...

Alla bilder är, nästan, på edera huvudbonader. Anledning? 8)

Dessutom finns det bara ett Löven. Björklöven. Vi ses nästa säs! 8)

Knapsu sa...

??
Om du menar profilbilderna så är det väl att man vill vara lite anonym kanske?

Ska bli kul att få se Björklöven på besök! :-)